30 Ağustos 2009

Benjamin Franklin, Arçil- Şota ve Monica Bellucci

Dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe sırf Ertana benziyor diye usulca sokulup ''huoop şşştt'' dedim. Meğersem benzetmişim. Ertan değilmiş.

Burdan dünyadaki bütün içine sigara külü serpilmiş bardaklara sesleniyorum. İnsanlık adına sizlerden özür diliyorum. Sizin için acı çekiyorum. Yapanlara karşı bir öfkem var. Yalnız değilsiniz!

300 spartalıyı izledikten sonra sokağa çıkıp haka dansı eşliğinde adam dövesimin gelmesi beni sığ bir sinema izleyicisi mi yapar?

Filmlerde uzağa giden savaşçı erkeklere güzel sevgilileri tarafından verilen kolyelerin koleksiyonunu yapmak istiyorum. Bu konuda yardımcı olabilecek biri varsa lütfen bana ulaşsın.

2-3 gündür bir hikaye yazmak üzereyim. Çok uzun soluklu bir yazı olacagından korkuyorum. Başlayamıyorum. Daha yazmadan çok heyecanlıyım. Layığıyla(layıkıyla ne garip) yazmak için sindiriyorum içimde.

Sakallarımın oluşuna karşı bir garip duygu besliyorum.Nasıl bişey desen tarif edemem. Ancak sakalı var gibi olanlar anlar. Tam sakallılar anlayamaz beni.

Fink ne güzel bi adam. Güzel müzik. Temiz böyle. Sağolasın Emir.


ayar oldum diye fantaazi-arabesk bir şarkı var. yanık bir anadolu gırtlağıyla söyleniyor. ve adam ayar olmuş. Anadolu ayar oluyor. haberiniz ola.

Bazen canım bişey yemek istiyor ama ne oldugunu bilemiyorum. İşte bu sanırım ''ayar olmak''

24 ayar altın da var mesela. İçine bakır koyuyorlarmış altınları ayar etmek için. Benim de içimde bakır olsa ayar olurdum.

Gürcistana gitsem sanki herkesin ensesine vurup ekmeklerini alabilecekmişim gibi hissediyorum. O kadar saf insanlarmış gibi geliyorlarki bana. Trabzon Spor'un Arçil ve Şota kardeşleri sayesinde böyle bi yer hakkında fikir sahibi olan biri olarak kendimi çok seviyorum.



Benjamin Franklin hakkında bilgi sahibi olmalıymışım gibi hissediyorum. Öyle bir an gelicekki çok büyük sükse yapıcam sanki Benjamin sayesinde. Ama seni uzaktan bilmek en güzeli Benjamin inan. Belki yakın olsak ilişkimiz bu şekilde yürümeyecek. Sanırım bağlanma sorunum var benim. Seninle alakalı değil . Arkadaş kalalım mı?

Bu gün libidom çok düşükmüş gibi hissediyorum.Monica Bellucci gelse ayıp olmasın diye yatarım. Monica'ya değil tabi. Bunca erkek milletine ayıp olmasın diye. Monica'ya ayıp olmaz bence. Yani sonuçta kaç yaşında kadın. Olgunlukla karşılar sanırım.

Monica Bellucci (2 c'yle yazılıyormuş baktım) sana sesleniyorum! Eğer bu gün geleceksen. Gelme! Başka bir gün gel.

Evet bu yazı da çok saçma bitti. Bi anda konu sekse geldi.

Seks deyince aklıma bordo rengi geldiği için kendimi kro hissediyorum. Bordo saten bi görüntü geliyo gözümün önüne.

Sabah sigarası çok hoş bişey be !

Hadi çay da oldu sanırım. Kokusu geldi. Ayarı oldu .






seks.

Hiç yorum yok: