31 Ağustos 2009

Otobüs Şoförüne ''Fak '' demek.



Bu gün beni kırmızı ışıkta beklerken kapısı açık oldugu halde içeri almayan belediye otobüsüne ''hadi be abi... ''dedim.adam da duraga diye söylenip.eliyle işaret ettikten sonra kapıyı kapattı. ben de tam bu anda diycek bişey bulamadım ve bi anda ağzımdan yüksek bir sesle ''ffffFFFFFAAK!!'' çıkıverdi. Adamın bakışı ve ışıgın yeşile dönüşü aynı anda olunca bu sahne tamamlandı. Çok iyi hissettim kendimi. Sinirlendiğinizde FAK! deyin. iyi geliyor.

Servis beklerken başınıza ilginç şeyler gelebilir. haberiniz olsun.

Malibuyu merak ediyorum.Honolulu gibi.

bir de şöyle bişey var. dudagımın üstüne kadar çıkan bir bıyığım var. sürekli dilimle yalıyorum dudagımı ama aslında bıyığımı yalıyorum. neden bunu yapıyorum bilmiyorum. yolda yürürken dudaklarını yalayan ve omuz attığınızda ffak! diye bagıran bi adam görürseniz o benim işte.

hadi şimdi basın gidin burdan.

evet bu kadar.

3 yorum:

By Ouz dedi ki...

hahah çok iyi demişssin.İlginç bir tepki olmuş.Yavaş yavaş emperyalizm kurbanı oluyoruz ha , ne dersin ? :)

dı best endı biiğst annovn dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Emre Tanrıverdi dedi ki...

dün izlediğim bir filmde de durduk yere fak! tepkisi görünce bi mutlu oldum :D