14 Haziran 2013

İyi olacak mıyım Doktor Bey?

Doktor Bey,

Bugün rüyamda Tayyip Erdoğan'la camiye gidip parti yapıyorduk.
After'a çağırdılar arap yarımadasındakiler. gitmeyelim dedim. yok yok dedi ayranları shot yapıp üzerime atladı. Tam french kiss yapacakken kan ter içinde uyanmışım. Bi baktım gezi parkındayım. Millet her yere işiyor. Ağaçları yakıp, dinsizlik uğruna her yere sıçıyorlar...

Sonra bir kedi gelip gözlerindeki fosforla beni hipnotize etti.
Sonra bi baktım bi otelin lobisindeyim. Divan oteli oldugunu sanıyorum. Ama meğersem faiz lobisindeymişim. Her yerden faizler çıkıyor iniyor. "Ağabey diyorum nedir bu neler olayeör?" O anda birden akaretlerde üzerine işenen türbanlı kadın geliyor yanıma. Hadi diyor dolmabahçedeki camiiye gidiyoruz parti varmış. Biraları kap gel. Tam ulan ne oluyor derken  bi anda alnıma bi gaz bombası kapsülü isabet edince bayılmışım.

Uyandığımda bir takım dinsiz tıp öğrencileri tarafından tedavi ediliyordum. Ağızları leş gibi alkol kokuyordu. Hepsinin bu hummalı çalışması karşısında şoka girdim. Bırakın beni dedim. Pis ayyaşlar. Çapulcular.

Derken bir kadın geldi yanıma. Evladım dedi. Ben dedi burdaki çocukların annelerinden biriyim. Kaptım evden yemekleri, battaniyeleri, ilaçları geldim. Siper ediyorum kendimi dedi. Çocuklarımı korumaya, bu gidişe bir dur demeye geldim! dedi.

Yahu neler oluyor siz kafayı mı yediniz nerdeyim ben? diye söylenirken iç işleri bakanı yanıma geldi. Koluma girip avukat dövmeye gidiyorum ben gelcen mi kanka? dedi.
Çağlayan Adliyesi'ne gittik beraber. Derken telefonum çaldı. Arayan Yabancı basındı.

Abi dedi ben orda bi şeyler oluyor diye duyuyorum. Destek mi versem ne yapsam tam bilemedim. Zamanında çok yanlı bir yayın politikası izlemiş olsam da bu sefer olayları kamuoyuna aktarayım bari diye düşünüyorum ne dersin marjo? dedi.

Hülya avşar'ı gördüm sonra. O da yanıma gelip ergen kızından falan bahsetti bi şeyler geveledi. Güneş gözlüğü çok tatlıydı.

Sokak çocukları vardı sonra. İşçileri, memurlar, öğrenciler, doktorlar, avukatlar, sanatçılar, esnaf ve daha nice sıfatlısı. Olum dedim Tayyip bunlar ne abi?

Reco tabi o sırada konuşma hazırlayan danışmanlarına bağırıyordu. Ulan bi tane doğru dürüst konuşma hazırlayamadınız bana ulan! diye sinirleniyordu. Bi kaç kankasına mesaj attı. "Kanka ben hava alanına gidince iniş yapınca falan beni karşılarmış gibi yapsanıza kanka." gibisinden bi şeyler yazıyordu.

Vali Mutlu yanıma geldi onlar dedi Marjinal Grup dedi. Bıyıklarını yanagıma sürterek babacan tavırlar sergileyerek. bana evladım ayakları çekti falan.

Sonra parktan bi piyano sesi duydum baktım ortaya kuyruklu piyano koymuşlar falan tango yapanından tut, kütüphane kuranına, yemek dagıtanından, temizlik yapanına...
 Tabi artık rüyada oldugumu anlamıştım. Gittim Parkın her yerine sıçtım. İşedim.

Şimdi de yeni uyandım böyle karışık bir rüya gördüm işte.
Bir kaç arkadasım da böyle rüyalar gördüğünü söylüyor.

İyi olacak mıyım doktor bey?
Sevgilerimle,

Emre Tanrıverdi

2 yorum:

ebru altin dedi ki...

Bir çapulcu olarak yazmış olduğun bu yazıya tek kelimeyle bayıldım.

İyi olacaksın, iyi olacağız inşallah... :)

Emre Tanrıverdi dedi ki...

:)