03 Aralık 2008

Oyalanmalık

Bugün sanırım çok düşündüm.çok sakinleştim.Arkadasımdan gözlük aldım bi süre bende kalsın mı dedim tamam dedi.mutlu oldum..

Ey murat tipli ,Biri var hergün muhattap olmak zorunda oldugum.Adını tanışırken ezberlemediğim için hatırlamıyorum.ama 2 haftadır hergün konuşuyoruz.Seslenmem gerektiğinde kitleniyorum.Artık samimiyetimiz o kadar ilerlediki adını sorsam çok garip kaçıcak.Seviyorum da keratayı.Murat tipli.Murattır umarım.

Sadece bir varlık göstermek için kendilerinde olmayan takıntılar uyduran insanlar!!!Lafım size.Çok belli ediyorsunuz bunu.yapmayın.

-Limon dendiğinde ağzım kamaşır.

-Bana öpücük atıldığında karşılık veririm dayanamam tikim var.

-Burnuyla oynayan birini gördügümde bakamam ben.

...SSSsssiktirin gidin len.

Taksici!!! .beni benden aldın bugün.gerçekten neydi amacın bilmiyorum.Viraj olmadıgı halde viraj hissi veren taksiydin.offroadçu taksiydin.

Bere takarak bi imaj yakalayan adam.Sigara yakarkenki kendine güvenin ve muhabbetinin ukala ses tonlarınyla bezenen hali.Kıskanıyorum lan seni.Nerden bu özgüven ve toplumdan sıyrılmışlık?

Bu arada ben de siyah torbalara dokunamam =/

1 yorum:

imre cebeci dedi ki...

Tanımadığım insanlar bana dokunduğunda kemiklerim tuzla buz oluyor. Sol gözüme tik oturuyor. Kendimden geçiyorum bildiğin. Ben ben olmaktan çıkıyorum adeta.

Evet.
Siktirmenin tam zamanı
ahahha.