03 Aralık 2008

Burnumdaki Müzik

Neden bilmiyorum son günlerde burnumun sol deliğinden bir müzik sesi geliyor.İlk başlarda bu sesi kafamın içinden gelen bir melodinin gerçege çok yakın bir yanılsaması oldugunu sanıyordum.Ama bu ses gerçekten çıkıyordu ve başkaları da yaklaşıp dinleyebiliyordu.

Afrikada afyon tesirinde kafa olan bir takım kabilelerin ortak vizyonları paylaştıgını ve aynı hayal ürününü etkileşimli bir biçimde yaşayabildiklerini okumuştum.Ancak bu durumda burnumdan gelen sesin var oldugu durumları paylaştıgım bir anda uyuşturucu bir maddenin etkisini dier insanlarla paylaşıyorum anlamı çıkar ki bu da çok saçma. Peki neydi bu ses?neden benim sol burun deliğimden dışarı çıkıyordu ?Ve neden kahrolası bir epik folk müzik !!?

Müziği kaydedip bir kaç müzikoloğa ve ardından bilinç altı araştırmalarıyla nam salmış prof. Gael Humberdale e dinlettim. Profesör bir anda şarkıya eşlik etmeye ve kahkalar atarak yere bir takım şekiller çizmeye başladı.Şekilleri çizerken arada bir sağ kolunu öperek bana göz kırpıyordu.Çizdiği şeylere baktıgımda kendimin bir çeşit rüyada oldugundan neredeyse emindim.Taki kapı açılıp içeriye Gaydalı bir iskoç girinceye kadar.Bu iskoçu daha önce show tv nin prens charles la ilgili her haber yapışında kullandıgı abuk arşiv görüntülerinden tanıyordum.Yanıma gelip sordu''Begendin mi?''.Nasıl yani diye sordum. anlattı.Meğersem NASA'nın yaptıgı dünyanın en küçük mp3 playera kendi bestesini kaydedip ben uyurken burnuma sokmuşda ondanmış beeee ..hay allah cezanı vermesin dedim burda profesörü de tribe soktun adamın haline bak dedim.güldü şapşal..

Hiç yorum yok: