03 Aralık 2008

Bomba İmha

Kirmiziyi mi yoksa Maviyi mi kesmeliyim diye dusunuyordum..Bombanin patlamasina 3 dakikadan fazla vakit vardi..O kadar cok kakam vardiki 6 yillik patlayici uzmanligi egitimimin getirdigi profesyonelligi yasayamiyordum.Yere oturur bir pozisyonda bombayi imha etmeye calisiyordum.Giydigim koruyucu zirh gayet bol bir yapiya sahipti ve beni ceken kameralarin onunde hic caktirmadan kakami yapabilirdim..Zaten 3 dakikam vardi ..Elimde kesiciyle birseyleri kesiyormus gibi yapayim da benim kakami yaptigimi anlamasinlar diye dusundum..

Hafif one dogru egilip ikinmaya basladim..O sirada kulakligima ajan jamesten gelen talimatlar geliyordu.''Tegmen jones,durumunuz nedir?kgb nin isi mi?'' Ajan jones bana bu sorulari sorarken ikiniyordum ve ikinmami yarida kesersem kakamin ilk bogumunu yarida kesecektim ve bu durumda islem uzayacakti.Ikinmaya devam ettim..telsizden yine anons geliyordu''Tegmen jones?Beni duyabiliyor musunuz??"" İcimden "Duyuyorum a.kodumun!duyuyorum bi rahat vermedin kagebe magebe diye diye!"" diye geciriyordum..

Bombanin patlamasina 1 dakika 34 sn.kalmisti ve ben hala ikiniyordum..Ellerimi dizlerime koymustum ve bu kalin zirhin dizlerime koydugum kismi dizlerimin kizarmasina hayli yetecek derecede canimi acitiyordu.Elimdeki keskiyi yesil kabloya dogru gotururken sonunda kakami yapmis olmanin verdigi rahatlikla kesiverdim kabloyu.. Kagebenin isi falan da degildi..Bildigin teknik lise elektrik bolumunde okuyan cocugun teki hazirlamis olmaliydi..Zaten devreye baglanmis torpilleri gorunce anladim ne mal oldugunu..Tegmenlikten tiksindim aq.Teğmenlikten!

Hiç yorum yok: