09 Eylül 2009

Bir anda komancheroya dönüşen yazı!

Hastane personellerine biraz şirinlik ve biraz da kur yaparak, şarj aleti, bedava su, kek, sıra kagıdı,muayene sırası öne aldırma gibi şeyleri sağlayabiliyorsunuz.Erkek halimle bu kadar başarabildim. Eminim kız olsaydım daha neler yapardım.Baş hekime baktırırdım kendimi .

kız olsaydım bilmemne olurdum gibi bi laf oldu bu yukardaki.sevemedim kendimi. Dikkate almayın üstteki satırları.

bi fincan sıcak kahve içmek için bir çok şey yapardım şuan. gidip bir fincan sıcak kahve yapmak gibi.

çok ironikimsi paradoksluyum.






hayata karşı eddie murphy sırıtışıyla durabilmek ne kadar da güzel birşey. deneyin bunu.dudaklar gergin.yanaklarınız gözlerinize dogru bir basınç uyguluyor.ve bakışlarınızla karşınızdaki herkesin aslında kakasını yaptıgınıı hatırlatmalısınız.

Kate Moss mesela yapıyor bunu.çok üzülüyorum böyle düşününce.

Konu nasıl geldi buraya? Bu nasıl bir yazı? neleroluyor? !


Komançero!



seks.!

Hiç yorum yok: