08 Eylül 2009

Tarantino vs Tarkan (Tarsus)

Japonların müzik yapmasını yasaklayan yasa tasarısı meclisten geçti.Bundan sonra hiç bir japon, pop tarzında beste yapamayacak, yapılmış olan bütün parçalar çöpe atılacak. Japonca pop şarkı çalan işletmeler hakkında yasal işlem uygu...dı dıt dıdıtı dıtıdıtdı ! aaah kahretsin! rüyaymış! tam da en güzel yerinde uyandım yine!



Tarantino'nun Pulp Fiction'dan daha iyi bir iş yapmasını bekliyorum ölmeden. Yani ben değil, o ölmeden. Bu konuyu dün filminden çıktıktan sonra tartıştık. Ama sanırım o amatör ruh sadece ilk dönemlerde oluyor. Ben de çok korkuyorum tarantino gibi olmaktan. Allaam işallah tarantino gibi olmam. Ya da bi dakka. En kötü örnek bu konuda Tarkan! Tarkanın hepsi senin mi albümünün ardından düşüşü gibi bir adam olmak istemiyorum. Küçümsemiyorum tabi tarantinoyu ve tarkanı. Saygılar efendim.



Şuan altımda kırmızı bir boxer var. Bu baksır hediye bana.Üstüme giydiğim süpermen mavisi t-shirtle birlikte sadece pelerinim eksik bir modda salonda yayılmış 12 dev adamımızı izliyorum. Süpermen de acaba evde bu şekilde mi takılıyordur? Daha çok slip don giydiğini tahmin ediyorum ben. Calvin Klein marka slip donları giyip yandaki evin duvarına x-ray bakışları atıp dikiz alemine dalıyor gibi hissediyorum. Her ne kadar erdemli , ahlaklı da olsan böyle bir yeteneğin varsa eğer. Nefsine hakim olmak diye bişey söz konusu olamaz gibi geliyor.



Az önce Tarantino'ya yüklediğim başarısızlık ithamından ötürü pişmanım.Sinirle bi anda söyledim taro! istemeden söyledim. Ama diğer taroya lafım geçerli hala. Tarkan! kendine gel! Şuan resmen Buca-gedizli gençlerin asker uğurlama gecelerinde özenle yaptıkları imajın referans noktasısın! Dön bebeğim diyorum sana.



Spastik taklidi yaparken elini duvara çarpıp kıran arkadasım var.



Three-some = Kremayla mantarın bir olup güzel bi beyaz şarapla sevişmesi.



Amiga oyunlarının müziklerini yapan kişileri tanıyanlarınız varsa bana ulaşsın. Onları evimde ağırlamak falan istiyorum.



son olarak size bir arkadasımın pek de içsel anlatımlı müziğini tavsiye ediyorum

The Bird Cage , hakkında ileride bir tanıtım yazısı hatta bir röportaj yayınlamayı düşündüğüm bir zattır kendisi. İçindeki sesi müziğe dönüştürmüş pembe ve bebek mavisi notaları kullanan biri.


Dinlenesi.


başbaş.

5 yorum:

cündebaz dedi ki...

bir bucalı olarak ne çektiğimi bir ben bilirim sanıyordum, bir de emre biliyormuş.

Emre Tanrıverdi dedi ki...

bucist diye bir kavram oldugunu bilirim ben . aah ah

zmügeöner dedi ki...

bence tarantinonun tek olayı film izlemeyi seviyo olması,zaten her filminde bi film muhabbeti döner,adamın bütün filmleri sinemanın reklamını yapmak için çekilmiş sanki.:)

Emre Tanrıverdi dedi ki...

zmüge tarantinoyu falan geç de mümtaza iyi bak olur mu

zmügeöner dedi ki...

severim mümtazımı.