08 Eylül 2009

Chihuahua,Tom Hanks ve Kan Bağışı üzerine bir baş yapıt.


-Güle güle şivava!

-Ablam o benim!

-Şivava mı?

-Ablam o yalnız!

-Tamam ben de zaten şivavaya güle güle dedim?(koluna dokunup teskin ederek)

-Hayır yani ablam da o benim.

Böyle bir diyaloğa girmiş biriyim artık. Hayatımın geri kalanında nasıl bir diyalog beni etkileyebilirki bundan gayri?

Aslında az önce uzun uzadıya şivava cinsi köpeklerin meksika kökenli bir cins olduguyla başlayan ,gurur dolu ''ben biliyorum'' göndermeli hikayesinden anlamış olmalıydım bu balık etli kızcağızla bağlantılı bir adam olduğunu. Ama ortama yeni gelen güzel çocuk olarak henüz adapte olamamışken yiyiveriyordum anlattığı hikayelerin öznel ukala tavırlarını.

Diğeri ''ben rujlu kadınları sevmiyorum''diyor. Hemen eşlik geliyor şivava adamdan. ''bence de , gaz maskesi takıp gül koklamak gibi''yi yapıştırıveriyor. Ah be abi diyorum. Hiç mi bir kızı rujunu dağıtarak öpmedin? Ortamda bir gerginlik oluyor.

Şivava hakkında daha kendine güveni olan arkadasımız konuyu ne yapıp edip şivavaya getiriyor. Suskunluk içinde bu çirkin köpeğin hikayesini dinliyoruz. Öne doğru eğilen yapmacık omuzlarım ve ayıp olmasın diye dinleme gülüşümü takıyorum yüzüme. Pek de iyi beceriyorum sanırım bu ilgili-saf adam numarasını. Kötü biriyim.

Güle güle şivava adam. Seni tanımak güzeldi.

-Ablana da güle güle.


-----------------------------------------

. Karşı cinsimin temsilcilerinden güzel bir itiraf geliyor: Bir kız eğer senin onu aldatmana bir şey demiyor, hatta teşvik edici şeyler söylüyorsa; çoktan seni aldatmış olmanın verdiği huzursuzluğu yaşıyordur. i layk it.

Bu konuya da 1 yıldır görmediğim ve beni aldatan eski sevgilimle dün karşılaşmış olmanın verdiği gazla geliyoruz. Bir anda aldatma hikayeleri dönüyor masada. Duygusal dışlanmış , anlaşılamamış çocuk olmak pek de tercih ettiğim bir konum değil.

Eski sevgiliyi görüp yön değiştirirkenki garip duyguyu tarif edesim vardı. Ama bunu yapmıycam. Ama gerçekten içinizde kalanları söylemek için doğru an o an değildir. Bunu söyleyebilirim.

Gidip bi sigara falan yakın.bi de pizza yiyin. sonra da sinemaya girin. sonra akşam bornovaya gidin.altuğla takılın. dertleşin . geçer.

-----------------------------------------

Konuları çizgiyle ayırmak antipatik bir izlenim gibi geldi şuan. Bi daha yapmıycam.


Bu gün hastaneye gittim. Uyku problemimle ilgili . Hastanede kaydımın olup olmadıgını sordu danışmadaki kadın. Ben de sünnetimi burda yaptırmıştım diyeceğime, Penis için gelmiştim daha önce dedim. Bu anı benimle paylaşan 2 sağlık memuru ve bir hastabakıcı, sizinle geçirdiğim o küçük bakışmalar süresi ne de hoştu değil mi?


Kan bağışlamak istiyorsanız 1 yılda 1 den fazla kişiyle seks yapmamış olmak durumundaymışsınız. Haberiniz olsun. Yani 1 AIDS'li kişiyle seks yapmış olanlarınız kan verebiliyorken, 2 farklı kişiyle güvenli seks yapanlarınız kan veremiyor. Bunun adına da güvenli sağlık kontrol sistemi diyoruz. Türk havayollarını seçtiğiniz için teşekkür ederiz.


Ne zamanki bir erkek tarafından tehlikeli görülüp yanındaki kızı koruma altına aldığını fark ediyorsam. O gün benim günüm oluyor. Pek bir g.tüm kalkıyor. Cafedeki çocuk. Flört ederken habire kendini anlatıp durursan tabiikide kız sıkılıp etrafına bakacaktır.Daha ilk buluşmada yapılır mı bu? (bkz: kendini beğenmişin kız tavlama rehberi)

Tom Hanks ve Meg Ryan 'ın beraber film çevirmeleri yasaklanmalı. Zaten her ikisi de kendi başlarına yetiyorlar annem için. Ve biliyorum. Sizi sadece anneler izliyorlar. Kitleniz annem.


Hedef kitlesi anneler olan firmalar var bu arada.Çok garip.


Enter tuşu küçük bilgisayarlar gördüm.Ne diyarlar gezdim.Backspace e basar oldum. Ctrl yerine Fn tuşu koymuşlar.Bir de baktım garip oldum. Emre oğlandan bir dörtlük dinlediniz. Şimdi basın gidin burdan.


SSSsseks.!!!(bütün kan bağışı yapamayanlara gelsin bu)

Hiç yorum yok: