05 Eylül 2009

Bulşit



İnsanın yanında kot pantolonu getirmemesi kadar sinir bozucu bişey varsa o da mandalina soyarken etrafa saçılan turuncu sulardır. Veya kaldırımda yürürken yanından geçen arabanın yagmur sularını üstüne sıçratması da olabilir. Bilmiyorum kafam karışık bu konuda.

Annemin bir arkadası, sevgilisiyle kendine aynı t-shirtten yaptırıp giymeyi düşündügünü
söyledi.

Aynı kişi beyaz ayaklı erkeklere de tahammül edemiyormuş. Bu konuda ne söylemek istediğini anlayamadım ilk önce ama sonra düşündüm. Gece yatagımda düşündüm bunları. Beyaz ayak, beyaz ayak beyaz ayak.... Ve sonunda şuna kanaat getirdim. Güneşte yanıp yanıp ayakkabılarını ayagından çıkarmayan krolardan bahsediyor olmalı. Ben de karşıyım beyaz ayaklı erkek ve kadınlara.

Bu akşam türkiye maçı oldugu için heyecan duymalıydım. Normalde duyardım. Ama şuan duymuyorum. Bu yüzden ne yapacagımı şaşırdım. Heyecan duyuyormuş gibi yaparsam belki duyarım.

Ntv haber servisinin tanıtım reklamı çok sempatik gibi olmuş. Bi dinleyin emi.

Bir gün emmy ödülü alan bir dizi yapmayı istiyorum. Bunu cidden samimi söylüyorum.

Digerleri de samimi ama az öncekinde böyle ifademi ciddi takınarak(şaka bi yana der gibi ) söylüyorum.

Annem cebinden 5 lira bulmuş. Pek sevindi .

Aynı annem şuanda çorapların tekleriyle eşleştiriyor.

Peki ya siz?Sizin çoraplarınız ne alemde?

Çorap deyince penti..


seks.!

Hiç yorum yok: